mandag 30. mars 2009

Merkelapp!



Balanse
Balansen jeg valgte er enn ganske enkel og grei. Jeg syns at det passa best med at jeg ikke hadde alt får mye ting rundt omkring. Jeg valgte å ha selve bildet på midten siden det passer best med sånne merker.

Fremheving

Jeg hadde bildet større en skrifta fordi jeg vill ha merke frem. Oppmerksomheten skal være der. Skrifta er også ganske stor, det er også viktig å ha frem. Prisen bestemte jeg meg får å ha minst, siden man kan si det er den kjedeligste med en merkelapp.

Kontraster

Det ble rundt og hvit kontrast rundt merke siden det matcha med bildet. Bildet er en svart krokodille med litt hvit farge rundt seg. På kanten valgte jeg å ha litt mønster, der putta jeg inn noen røde/rosa prikker inn i den hvite delen. Får at det skulle bli litt spenning der.

Helhet

Bildet passa sammen med kontrastene rundt og det ble litt mer spenning i det enn det jeg hadde forventa. Jeg gjordet sånn at det begynte med helt rød farge så ble den lysere og lysere helt til det ble en knall hvit farge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar